marți, 19 iulie 2011

my bracelets and necklaces

in cutia asta imi tin eu bratarile si colierele
Bratara asta o am de la un prieten:)
wow ..asta e foarte vechi..dar inca este purtabil:D
Pe asta il am de la sora mea.Inca nu am avut ocazia sa il port.
Asta l-am cumparat demult si l-am purtat o singura data.E destul de greu si nu imi place ...
Asta este dragutel.Este din sticla si are si putin sclipici inauntru.
Asta este unul din preferatele mele..Se inchide cu magneti si mai apuca parul ..dar eh..
Bratara asta e din argint si ar fi foarte dragutica...daca nu i-ar cadea pietrele:)))




Pe asta o port foarte des.Imi place mult culoarea

Pe asta mi-a cumparat-o sora mea.Numai din lanticuri mici.Si e neagra!!!..my favorite                                                            

 Bratara mea yin si yang.O port destul de des.
 Tot de la sora mea il am si pe asta.Este foaaarte lung.Nu am apucat inca sa il port dar abia astept:D
Sora mea este foarte darnica:))si pe asta tot de la ea o am.A fost a ei dar mi-a dat-o mie;))

Cam astea .Mai am cateva pe ici pe colo dar momentan sunt de ajuns astea:).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu