duminică, 17 iulie 2011

My other blog

Acesta este "blogul"meu din viata reala:))))Cand nu sunt la calculator imi fac timp sa ciopartesc niste reviste si sa lipesc poze cu haine,coafuri,oje etc.Eu una nu am avut niciodata un jurnal,nu prea ii vad rostul..Am si eu amintiri frumoase si tin minte orice amanunt..nu trebuie sa deschid un caiet sa il recitesc ca sa imi aduc aminte.Daca am amintiri frumoase le tin in minte toata viata ..iar daca sunt neplacute(oamenii obisnuiesc sa scrie si din astea)incerc sa le uit.Si daca as vrea sa tin un jurnal,nu as risca....am prea multi curiosi in familie pe mama:))In fine..diferenta dintre agenda asta si un jurnal este ca oricine are voie sa o citeasca.Sunt numai lucruri care imi plac si care ma reprezinta...Agenda am primit-o de la prietena mea ce mai buna,alex :)hihihi<3

3 comentarii:

  1. vacutzooo ce ma bucur ca folosesti agenda de la mine >:D< cand o termini sa-mi spui ca-ti iau alta :D tot cu vacute...sa urmam traditia ^^

    RăspundețiȘtergere
  2. hihihi bine>:D< momentan mai am destula din asta:)

    RăspundețiȘtergere
  3. vreau sa vad daca apare cu anonim :p il stergi tu dupa aceea

    RăspundețiȘtergere