marți, 4 octombrie 2011

dulapior cu sertare din plastic

Mi-am cumparat de curand,din Kaufland, un dulapior cu sertare din plastic in care sa imi pun lucrusoarele:P.Are 60cm inaltime (fara roti) si 29 cm latime.Pretul era in jur de 50-60 lei..dar l-am luat la oferta cu 45 lei:P.
In primul sertar imi tin ustensile pentru unghii..pile, pensule,pietricele,sclipici, unghii false..etc
in al doilea sertar imi tin spray-urile:P
In al treilea sertar imi tin geluri de dus si cremele de corp
4.Creme de fata,demachiante ..dar si cateva chestii de par :-s :D:D
5.Pila de calcaie,buretei si acrilice
Cam astea:)Eu zic ca este destul de practic.E incapator si nu arata nici rau:D
:*

3 comentarii:

  1. L-ai luat intr-un final, ma bucur pt tn :* e foarte util ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. hihi ms scumpa:)l-am luat a doua zi.Erau acolo toate 3..nu le luasera nimeni.Si mie mi-era ca nu mai gasesc:D:D

    RăspundețiȘtergere
  3. buna imi poti spune de unde lai luat

    RăspundețiȘtergere