marți, 3 aprilie 2012

my first time:))

A trecut ceva vreme de cand nu am mai facut un post.Nu prea am mai avut despre ce sa scriu,iar in ultima perioada unghiile mele nu sunt tocmai intr-o stare buna...In fine.Saptamana trecuta, am fost la plimbarica cu Alexuta(pe care nu o mai vazusem de muuulta vreme), prin Bucuresti.La un moment dat am trecut pe langa un magazin dm,iar Alex m-a intrebat daca vreu sa intru(eu nestiind ce ma asteapta),Am intrat si am zis ca visez:))) dupa ce mi-am revenit, am trecut repede la treaba, adica am luat la mirosit majoritatea produselor din magazin..si primul lucru care mi-a sarit in ochi (nu la propriu) a fost crema de corp Balea Young cu lamaie si frisca
Miroaseau divin!!Chiar daca nu sunteti fani ai mirosului de lamaie, e imposibil sa nu va placa !M-am indragostit imediat de ele..iar apoi vad pretul ,care imi punea multe semne de intrebare.Numai 7 lei crema si 6 lei gelul de dus?nu cred!..Am batut-o la cap pe Alex cu intrebari gen"dar doar atat o fi?"..nu am crezut pana nu am ajuns la casa ,unde mi s-a confirmat ca intr-adevar atat costau:)))).Intotdeauna am avut impresia ca  sunt scumpe, asta pentru ca nu stiam un magazin care sa aiba produse Balea (de fapt nu stiam daca exista in Romania:=S).Un alt produs pe care l-am achizitionat de la ei,a fost un balsam de buze;
Doar atat mi-am cumparat in ziua aia....desi imi venea sa cumpar tot magazinul ......dar m-am limitat la astea 3.Problema e ca de ieri am inceput cursurile iar magazinul asta e chiar in drumul meu..s-ar putea sa am nevoie de o duba sa ma intorc inapoi la Pitesti..pentru ca tentatia e prea mare....
Am sa fac si cate un review.:D.Am povestit umpic experienta pe care am avut-o cand am intrat pentru PRIMA oara intr-un magazin dm.
:X:x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu