luni, 16 aprilie 2012

New stuff from Balea

Am fost ieri prin DM-ul din Pitesti,si surpriza! e mult mai mare decat cel la care ma duceam in Bucuresti lol.Mai intai, m-am uitat prin jur sa vad cam pe unde sunt asezate.Apoi am inceput sa ma uit pe la produse(sa le miros, sa citesc etichete ,etc)..si abia la al treilea tur m-am decis ce sa imi cumpar:D.
Deospray-150 ml (in jur de 5 lei)
Lotiune de corp cu mango si vanilie-200 ml (in jur de 10 lei)limited edition!

Vazusem pe net spray-ul, si am zis ca trebuie sa il am daca miroase ca lotiunea de corp, insa nu miroase absolut deloc a lamaie si frisca, ci mai degraba a mar(cel putin, asa mi se pare mie).Eu oricum l-am cumparat pentru ca are un miros fresh, si e numai bun pentru primavara si vara. Partea proasta este ca mirosul nu persista.Este potrivit pentru pielea sensibila, deoarece nu contine alcool.

Despre lotiunea de corp nu pot spune prea multe ,pentru ca nu am avut ocazia sa il testez.Am sa revin cu un review cand imi fac o parere despre el.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu