sâmbătă, 7 aprilie 2012

trend it up-crema de intins parul

Ok.Mi-am facut o parere despre acest produs si pot spune ca nu m-a dat pe spate..chiar deloc.Crema are o consistenta groasa  ..Eu am parul destul de lung si chiar daca am aplicat o jumatate din cantitatea pe care o scriu ei pe eticheta, simteam nevoia sa ma spal inca o data pe cap.Dar pana la urma senzatia a disparut dupa ce parul s-a uscat complet.Nu am vazut nicio diferenta.Tin sa va spun ca parul meu este ff putin ondulat si daca crema asta nu a avut efect la mine, nu vad cum ar putea ajuta o fata cu parul cret.Pe eticheta mai spunea ca face parul mai moale si mai usor de pieptanat.De obicei a doua zi dupa spalare parul meu e mai moale..deci aici nu stiu ce sa zic, dar intr-adevar il face mai usor de pieptanat.In concluzie nu va asteptati  la prea multe de la crema asta:P xx

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu