marți, 5 noiembrie 2013

Essence lip products part 2

A trebuit sa mai dau o comanda pentru rujurile de la Essence.Nu ma pot opri!!!.Demult vroiam "Coral calling".Dar pot spune ca acum am sufletul impacat.Am luat toate nuantele care mi se pareau mie interesante.Sper sa fac o pauza luuuunga si sa nu mai cumpar rujuri o perioada de timp.Nici nu mai am loc prin sertaruse de ele:-s.O sa treaca si obsesia asta.Sper doar sa nu urmeze o alta obsesie mai costisitoare decat rujurile..In fine. Iata culorile pe care le-am ales:
                                            Dare To Wear , Coral Calling , Barely There!
Coral Calling este vinovatul pentru care a existat o a doua comanda.Insa, spre dezamagirea mea, mi-am dat seama ca rujul nu ma prea avantajeaza.S-ar potrivi mai bine unui ten foarte alb.
Dare to wear este un ruj puternic, care nu oricine ar avea curaj sa il foloseasca.In tub pare a fi un rosu cald, insa are subtonuri reci. Cu toate ca mie tind sa imi placa mai mult culorile calde,mi se pare ca imi fac tenul si mai galbui.
Barely There! a fost un ruj pe care l-am luat mai mult ca "umplutura":))Insa, spre surprinderea mea ,mi-a placut cel mai mult:)) Cu toate ca este un ruj care arata foarte natural (e cam aceeasi nuanta ca a buzelor mele naturale) cum spune si numele, totusi se vede o diferenta.

Cu toate ca pe mine nu ma intereseaza ce-i la moda si ce nu, mi-am propus ca toamna si iarna sa port rujuri mai inchise. Momentan doar seara am curaj sa le folosesc.Ce prostie,nu?Sa nu ai curaj sa folosesti un ruj inchis la culoare ...of of..

Cam asta :*:*:*



2 comentarii:

  1. Vai ce-mi place că ai pozat și cum se vede pe buze..ajută mult. Îți poți da seama că mie îmi place cel roșu <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Hihi ma bucur scumpa mea.Asa am sa le fac de acum incolo.Da imi dau seama:D

    RăspundețiȘtergere