joi, 6 octombrie 2011

my nails

Hello.Am revenit cu o manichiura..care nu prea merge toamna:))Dar in fine,cum eu nu tin cont de anotimpuri,e ok:D:D.Este foarte simplu de facut si puteti folosi niste culori mai...serioase:)), daca nu va place verdele pe unghiute;)).Am folosit tehnica cu buretelul.Am aplicat mai intai culoarea cea mai deschisa, cam pana pe la jumatatea unghiei,dupa care am continuat cu culori mai inchise, spre varful unghiei.Am lasat sa se usuce si am aplicat(tot cu buretelul)sclipici.Am dat cu un strat de lac incolor si am aplicat pietricelele.

2 comentarii:

  1. concurs
    Florentina Capatina

    10:25 (acum 13 minute)

    către costache_lavin.
    Buna,
    Am vazut modelele realizate de tine si as vrea sa te intreb daca te intereseaza sa participi la un concurs organizat de mine:) Mai multe detalii gasiti aici:
    http://florynails.wordpress.com/2011/12/17/concurs/
    Sper sa te inscrii
    O zi buna!


    Faceţi clic aici ca să Răspundeţi sau să Redirecţionaţi
    PROMOTIE: Jocurile Foamei
    Anunţuri – De ce se afişează acest anunţ?
    Nemira.ro iti ofera 20% reducere la Jocurile Foamei de Suzanne Colli
    www.nemira.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumos.te invit sa te inscrii pe blogul meu ,sigur o sa-ti placa.te astept

    RăspundețiȘtergere