joi, 11 octombrie 2012

BingoSpa gel de dus

M-am hotarat sa ii fac un review acestui produs pe care l-am cumparat acum ceva vreme din Carrefour.Ce pot sa spun despre el?Imi place foarte mult!L-am achizitionat la pretul de 12 lei, dar era la promotie..ultima data cand am fost in carrefour m-am uitat de curiozitate sa vad daca au mai adus, iar pretul era 16 lei..eh.sa trecem peste asta.
Primul lucru care mi-a atras atentia a fost culoarea(pot spune ca mi se pare o culoare delicioasa:))).Cand l-am mirosit am spus clar ca trebuie sa il iau.Miroase delicios a portocale si ciocolata..un miros finut, deloc puternic, si cu toate astea, mirosul tine destul de mult pe piele.Inca un lucru care imi place la el...avand in vedere ca in ultimul timp mai mai puturosit si nu imi dau de fiecare data cu crema de corp..imi place ca nu imi usuca pielea .
..cam asta..eu una sunt multumita de el, si cu siguranta am sa il recumpar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu