sâmbătă, 3 noiembrie 2012

I have to make myself a promise...

In ultima vreme, mi-am dat seama ca am cheltuit foarte multi bani pe cosmetice(gen:gel de dus,creme de corp,sampoane etc).Azi m-am trezit ca iar incepusem sa ma uit pe un catalog si eram foarte tentata de ce vazusem pe acolo.Dar mi-am amintit ca acasa "zac"trei sampoane de par,toate incepute si nici unul terminat, 3 lotiuni de corp(una nou-nouta), creme de fata..etc etc.Vazand postari de genul"produsele pe care le-am terminat"la prietena mea Alexandra, m-a facut sa imi doresc sa le termin si eu:)).Gata, de azi intru in "greva"lol.Tind sa ma plictisesc foarte repede de un lucru.. poate ca nu am gasit un sampon care sa imi placa foarte mult ,sau poate am dat de un gel de fata care nu ii face bine tenului si il abandonez ,desigur(dar asta-i alta poveste).Mi-am propus ca de'acuma sa nu imi mai cumpar un produs pana nu il termin pe cel pe care l-am inceput, chiar si daca ar fi la reducere...Fir-ar ..si acusa vin Sarbatorile..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu