sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Produse de la elf

Am primit acum cateva zile comanda mult asteptata de la elf .Am sa arat fiecare produs in parte ca sa le puteti vedea mai bine.

Ruj de buze in nuanta Voodoo(s) si Fantasy(d)
Au multe culori faine din ce am vazut pe site ,dar m-am limitat la astea doua din mai multe motive..unul ar fi acela ca se rup foarte usor.Am zis sa astept sa soseasca astea ,si daca sunt ok am sa mai comand si altele.Ei bine, norocul meu a fost ca au venit intregi si nu s-au rupt pana acuma.Am fost insa putin dezamagita cand am vazut ca fantasy era un maro deschis, deloc pe placul meu,insa dupa ce l-am aplicat nu mi s-a parut asa de urat.Este o culoare nud ,foarte placuta.

Primer
Inca nu mi-am facut o parere despre acest primer.

Crema iluminatoare-Persimmon
Nu ma impac prea bine cu el..

Mascara-Lengthening & Defining
am uitat sa ii fac poza ..oops

Luciu de buze Honey Do
Are textura de miere aproape..si e la fel de lipicios..Dar miroase foarte fain.

Baton 3 in 1 -Spotlight

Cu produsul asta nu m-am lamurit inca...

Creion de ochi Glided Gold
Un creion foarte rigid..nu il recomand.

Balsam de buze terapeutic- strawberry creme
Imi place.Hidrateaza buzele si miroase super.Singura chestie care nu imi place e ca se consuma cam repede.
Ah..si pensula pentru blending am primit-o cadou de la ei(am comandat-o mai demult ,dar am pierdut-o si nu am mai gasit-o nici pana in ziua de azi..asa ca s-a nimerit foarte bine:)) )

Cam astea ...din pacate nu am putut sa ma abtin si am mai facut o comanda:-s....ce sa fac...erau reduceri...




2 comentarii:

  1. Ce multe produse...să le folosești cu plăcere scumpilici!! Primerul este ffff bun, eu îl folosesc de mult timp și mă împac cu el, crema iluminatoare nici mie nu-mi place, se strânge și arată ciudat pe tenul meu care nu e perfect, iar luciurile de buze sunt ok, la mine rezistă destul de bine pe buze (cred că din cauză că sunt mai lipicioase). Să mai postezi scumpa când mai faci comenzi :*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi scumpa:)am sa mai postez:) Acum astept sa imi vina si cealalta comanda...de data asta mi-am luat mai putine:D

    RăspundețiȘtergere