sâmbătă, 19 ianuarie 2013

essence

Acum putin timp am descoperit un site de unde pot cumpara produse Essence (www.1001cosmetice.ro).E adevarat ca nu au asa multe lucrusoare, dar eu ma multumesc si cu atat....decat deloc..

Iata ce am achizitionat:

Fard pleoape nuanta "over the taupe"

Ojenoanta 92 si 38
Nuanta 92 parea un roz mult mai deschis.Pe unghii se vede rosu.In schimb cea albastra e superba .Are particule galbene si verzi


Ruj .Almost famous
E... foarte roz! Il pot purta numai daca imi dau cu luciu de buze inainte.Dar imi place textura lui.Are putin luciu si nu se usuca pe buze.Nu am iesit din casa atunci cand l-am purtat ca sa stiu cum se face la frig...insa am aplicat alte rujuri care imi uscau buzele indiferent unde ma aflam..afara sau in casa.

Si creionul de ochi in nuanta 02 hot chocolate
Eu dadusem comanda de unul tot maro care se numea teddy. ,insa mi-au trimis mail ca nu il mai au in stoc.asa ca l-au inlocuit cu asta care este mai avantajos ca nu trebuie sa il ascuti.

Iar pentru ca la o comanda de minim 50 de lei iti dau un gel de dus mini nivea, am primit un sampon^_^:))

:*:*



2 comentarii:

  1. păi și care este site-ul scumpa? să le folosești cu plăcere :*

    RăspundețiȘtergere
  2. www.1001cosmetice.ro(de pe asta am luat eu) sau www.e-cosmetic.ro dar au aceleasi chestii.Dar in Bucuresti se gasesc in obor produse essence cred ca ar fi bine daca ai da o fuguta ca acolo sunt sigura ca au mai multe decat pe site-uri:*

    RăspundețiȘtergere