luni, 21 ianuarie 2013

Rujurile Elf

Am revenit cu cateva impresii despre rujurile de la elf.
In momentul asta am 4 rujuri de la elf .Nu stiu daca o sa imi maresc colectia, dar momentan ma multumesc cu astea.
M-am limitat la astea 4 pentru ca este un pic de risc sa le cumperi ,si asta pentru ca se rup foarte usor.Mie din fericire nu mi s-a intamplat pana acum, dar avand in vedere ambalajul... nu se stie niciodata.Tubul este mult prea larg pentru grosimea rujului.
9lei  nu-i mare paguba,dar cand astepti ceva cu nerabdare si apoi cand in sfarsit il ai si vezi ca ti s-a stricat..nu-i placut.

Ok..sa trecem la treaba
Nuantele pe care le am eu: 
Fantasy, Charming, Seductive, Voodoo(de la stanga la dreapta)
La prima comanda(voodoo si fantasy) nu am fost prea inspirata.Unul fiind mult prea inchis ,iar celalalt un nude.Insa Seductive si Charming sunt chiar placute.Insa ce nu imi place la astea din urma este mirosul...charming miroase oribil a vopsea(de obicei mirosul asta nu ma deranjeaza ,totusi cand un ruj miroase asa..nu prea ma incanta)Seductive miroare putin mai decent, dar tot nu-i un miros placut.Cu celelalte doua nu am probleme.Fantasy miroase superb.

Ca si textura difera foarte mult intre ele.Voodoo este cel mai cremos, iar Charming este opusul.Se intind destul de greu ,si nu aluneca pe buze.Este destul de uscat, deloc hidratant.
Un plus ar fi ca tine destul de mult culoarea(mai ales daca iti dai cu charming ..e imposibil sa il lingi de pe buze..iac haha:)

La pretul pe care il au, ati putea sa incercati macar unul.Daca va hotarati sa va cumparati, cel mai bine ar fi sa va uitati la niste review-uri(inclusiv swatch-uri) inainte.Pe site nu arat deloc ca in realitate.

Zilele astea am sa va prezint colectia de rujuri(un update, deoarece colectia s-a mai marit de atunci)
:*:*:*





3 comentarii:

  1. in sfarsit am gasit raspunsul la intrebarea mea...legata de mirosul rujului charming...am primit si eu astazi acest ruj si cand m am dat pe buze si am simtit si mirosul yeak , ma gandeam ca e expirat :)))))...arata super pe buze, imi place culoarea dar nu si mirosul :))... si parca nu stiu eu simt ca pisca putin pe buze , ca acele rujuri de marire a buzelor...mai am de la elf cel captivating care e super si miroase super dar ... e fff moale si mi s-a rupt :(

    RăspundețiȘtergere
  2. am mai citit pe net pareri despre charming si ziceau fetele ca are miros placut...si ma gandeam..cum naiba,al meu dc miroase asa?:((...:P dar uite ca nu numai al meu e asa,poate pe altele nu le deranjeaza acest miros.te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. buna! da difera mult consistenta si mirosul.Poate al lor miroasea bine .Am citit la o fata ca si-a cumparat acelasi ruj de doua ori si erau totusi foarte diferite.Eu nu am avut problema cu"ruj foarte moale",mai degraba "ruj cu care e imposibil sa te dai daca nu ai aplicat un balsam de buze inainte":D pup!

    RăspundețiȘtergere