miercuri, 23 ianuarie 2013

Produse de ingrijire a buzelor.

Dupa cum ati observat, obsesia mea este legata de produsele pentru buze.Am sa va prezint "mica" mea colectie de produse pentru ingrijire a buzelor , si o mica parere despre fiecare in parte.
Le tin in aceasta cutiuta(am achizitionat-o de pe ebay cu mai putin de 2 dolari)


1. balsamul eos.Este unul din preferatele mele.Miroase bine, este incolor ,si hidrateaza. Este foarte bun si iarna.Inmoaie foarte bine buzele iar efectul se vede imediat cum iti dai cu el.

2.Nivea Pearly Shine.Nu-i bun de nimic.Mie imi usuca buzele foarte tare.Rolul balsamului de buze este sa inmoaie si sa hidrateze buzele..iar daca iti dai cu acest "balsam",care are sidef in el or sa arate foarte aiurea,avand in vedere ca buzele sunt uscate.Se poate folosi pe post de sidef, daca vreti ca buzele voaste sa para mai voluptoase, dar neaparat dupa ce va dati cu un balsam de buze eficient.

3.Nivea soft rose. Nici cu acesta nu ma pot lauda.Are un miros placut.Se intinde oarecum usor pe buze ,insa nici acesta nu face fata la frig.Este usor lipicios si nu imi place senzatia pe care mi-o da pe buze.

4Nivea vitamin shake.Ei bine ..acesta este singurul care imi place de la aceasta firma..am mai incercat si altele in afara de acestea pe care le-am prezentat mai sus.I-am facut un review mai demult.review aici

5.Pe asta l-am achizitionat din dm si cred ca este pentru copii:))Nu miroase a capsuni cum zic ei:)) Pe asta l-am purtat numai vara.Iarna nici nu cred ca are rost sa ma dau cu el:D

6 Balsam Alverde cu galbenele.Siner sa spun, nu mi-am facut o parere despre acest balsam, desi il am de ceva vreme.Problema este ca nu prea l-am folosit din cauza mirosului.Pur si simplu nu ii suport mirosul.Se intinde un pic mai greu pe buze ,totusi eu cred(am eu presimtirea asta:)) ) ca este un produs bun, doar ca mirosul ....lasa mult de dorit.

7.Balsam Care cu lapte si miere.Are un miros dulce, placut.Este mai greu de intins pe buze si cam lipicios..probabil asta il face si extrem de hidratant.

8 Balsam de buze de la balea.Este bunicel.Eu il folosesc de obicei inainte sa imi dau cu ruj.Aluneca bine pe buze si nu este lipicios..miroase a lamaie si asta nu prea imi place.

9.Balsam de buze Balea Lovely Raspberry Am facut un review mai demult .review aici

10 Balea Fruity Kiss.Miroase foarte bine ..este ca si cel de la numarul 8

11 Balsam de la Gerovital Plant (balzzzam).Imi place foarte mult acest balsam.Prima oara cand mi-am dat cu el...pot sa zic ca m-am speriat un pic:)))))) aveam senzatia ca arde..dar de fapt el era cu menta si racorea buzele.Nu il recomand celor care nu suporta senzatia de mentol pe buze.Este transparent ,si da putin luciu buzelor.Daca vreti ca buzele voastre sa creasca putin in volum, eu il recomand...

12.Balsam Gerovital Plant (balsammm) .A fost al doilea pe care l-am cumparat.Spunea pe ambalaj ca miroase a vanilie.Ei nu prea miroase el a vanilei.L-am folosit cel mai putin pe acesta.Are o textura diferita de celelalte doua.Se intinde mai greu.

13.Balsam Gerovital Plant (balsamed).Acesta l-am luat pentru ca avea mentol si spunea ca  grabeste procesul de regenerare.Vazand asta m-am gandit ca imi si vindeca mai repede buzele(avand in vedere ca  eu imi rup pielitele de pe buze, iar apoi se vad foarte urat urmele)

14.Balsam de la elf. Si acesta imi place foarte mult.Este micut si nu tine prea mult.Atunci cand te dai cu el parca se topeste .Miroase foarte bine! Este incolor si da luciu buzelor.Hidratarea se vede imediat si raman hidratate multa vreme....asta doar daca nu il manaci prea devreme:D.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu