luni, 4 februarie 2013

achizitii noi DM

Am fost zilele trecute prin DM sa ma uit de niste preturi la anumite produse(de curiozitate) Cosmetic Plant.Preturile erau mai mari in dm (fireste)  iar unele produse de care eram interesata nu le aveau.Asa ca m-am hotarat sa dau comanda pe net..mai ales ca am intrat in febra cumparaturilor online.In fine...Cum de acolo nu poti iesi niciodata cu mana goala, mi-am cumparat cate ceva.
Demachiantul de ochi de la Balea
Deo Roll-on Balea  Zucker Shnute( a trebuit sa il iau pentru ca era aroma mea preferata)
Balsam de buze Zucker Shnute(nu are chiar aceeasi aroma ca si crema de corp sau roll-on-ul:P, dar se apropie)
Balsam de buze Sweet Wonderland
Gel de dus Sweet Wonderland

Balsamul de buze Sweet Wonderland miroase si arata ca ciocolata:D 

:*:*:*


2 comentarii:

  1. si eu mi-am luat azi gelul de dus si m-am indragostit de aroma lui. Stii cumva daca este si crema de corp in varianta asta ? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. buna:) sincer nu m-am uitat de crema de corp pentru ca mai am una si nu ma tenta sa mai iau alta crema de corp de la balea.Dar cred ca depinde mult de magazin..la unele se gasesc anumite produse iar la altele nu.Totusi eu cred ca se gaseste ..asa se intampla de obicei .Daca au un gel de dus , au si crema de corp cu aceeasi aroma.

    RăspundețiȘtergere