joi, 7 februarie 2013

cosmetic plant

V-am spus zilele trecute ca am facut o comanda la niste produse Cosmetic Plant.Mi-a venit comanda marti.
Iata ce am comandat:
O multime de produse!!Un singur lucru am de spus despre aceste produse...nu am sa le mai cumpar in vecii vecilor!Ok..sa va spun si de ce.De cateva luni am renuntat sa mai cumpar produse testate pe animale.Am citit mai demult pe blogul unei fete, cum ca le-a trimis un mail in legatura cu testarea pe animale."Firma Cosmetic Plant nu testeaza produsele pe animale si nici furnizorii de materii prime nu fac acest lucru "asta a fost raspunsul pe care l-a primit....si iata ce informatii gasesc aici 
"Compania românească Cosmetic Plant a recunoscut că, până în prezent, cât timp nu au existat metode alternative pentru testarea materiei prime din cosmetice, firma clujeană a achiziţionat ingrediente testate pe animale, însă nu a testat produsele finite pe animale."

Nu stiu daca are rost sa scriu mai multe.
Si daca se va renunta la testarea pe animale, Cosmetic Plant ramane pe lista mea neagra.Sunt niste mincinosi ordinari!!
Imi pare rau  ca am dat o comanda de aproape 100 de lei.Nici gratis nu le-as mai lua.Dar am sa le folosesc pana le termin..asta este.
Gata am incheiat..



7 comentarii:

  1. si eu am demachiantul ala si imi place mult de tot, ma tine o gramada, e bine formulat si ieftin, dar acum ca am aflat ca le testeaza pe animale, brrrrrrr, nu-l mai iau!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, si eu am fost foarte dezamagita cand am aflat chestia asta.Oricat de mult mi-ar placea produsele lor,indiferent daca renunta la testare(de fapt sunt nevoiti) ,nu am sa mai cumpar de la firma asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu apreciez persoanele care stau deoparte de produsele testate, totusi nu iti inteleg vehementa, odata ce in vechile postari prezinti o gramada de alte cosmetice testate, de branduri mari si celebre.... nu e tot aia?

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dupa cum am spus ,nu demult am renuntat la produsele testate pe animale.Stiu sunt foarte multe produse pe care le-am prezentat in trecut si care erau testate pe animale, si le cumparam din prostia mea.Insa nu imi place cand o firma isi minte clientii.Spun tare si raspicat ca ei nu testeaza..cand de fapt...Imi pare rau ca m-am trezit asa tarziu si nu m-am documentat despre acest subiect mai devreme.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am știut de treaba asta...și eu încerc să nu folosesc produse care testează pe animale dar câteodată nici nu găsești informații despre unele produse.
    Scumpa ți-am dat 2 premii online: http://crystalshine-charm.blogspot.ro/2013/03/gala-premiilor-blogosfere.html
    Sper să-ți placă și să dai și tu mai departe :*

    RăspundețiȘtergere