vineri, 13 septembrie 2013

Fun Beauty Tag

Am fost tag-uita de Alexandra acum muuuulta vreme:)).Dar am reusit sa il fac pana la urma.Mersi scumpa:*

1. Mergi la întâlnire și ai la dispoziție doar cinci minute pentru a te machia. Ce produse folosești în acest caz?

Un fard pentru sprancene si un ruj.


2. Alege un trend: ochi de pisică, un blush roz super hot sau gene false sub formă de pene!

Ochi de pisica.Chiar imi place mult genul asta de machiaj

3. Dacă ar trebui să renunți la toate produsele de machiaj pentru două luni sau ar trebui să renunți la toate produsele tale de îngrijire a tenului pentru o săptămână, ce ai alege?

Sincer..au fost perioade cand ma spalam doar cu apa si atat(asta pentru ca eram bolnava si nu prea aveam chef sa stau sa folosesc tot felul de creme si mai stiu eu ce)si totusi tenul nu patea nimic:))..De machiat nu ma prea machiez dar imi dau cu balsam de buze si ruj.Fara balsam de buze nu pot sta.

4. Ce produse de machiaj nu-ți lipsesc din poșetă?

Balsamul de buze si rujul, desigur.

5. Care sunt acele produse la care te întorci mereu de-a lungul timpului?

Eu sunt mai curioasa de fel.Vreau sa incerc cat mai multe chestii.Nu pot spune ca am achizitionat un produs de mai multe ori.Poate ca sunt si mai greu de multumit ..nu stiu..

6. Smokey eyes sau buze roșii?

Nu sunt asa curajoasa .Totusi as alege smokey eyes.Buzele rosii nu prea sunt pentru mine.Si am si obiceiul sa il mananc, iar apoi ar arata aiurea:))

7. Ruj sau lip gloss?

Ruj, desigur.Lip-glosurile sunt prea lipicioase si ...lucioase:-??

8. S-a întâmplat să iubești la nebunie niște produse care nu te așteptai să-ți placă?

Nup, nu imi amintesc.Pe cand invers....heheeeee!:))

Un comentariu: