vineri, 13 septembrie 2013

Lip Balmssss

Astazi am sa va arat balsamurile de buze preferate.Imi dau seama daca un balsam imi este bun , atunci cand il aplic seara ,iar dimineata buzele mele sunt hidratate.

Himalaya Herbals - Nourishing Lip Balm

Desi nu il am de multa vreme, l-am supus la test si l-a trecut:D
Ce imi place: Miroase bine , este incolor, imi pastreaza buzele hidratate multa vreme, pot aplica ruj dupa ce il folosesc.
Ce nu-mi place: Inca nu am gasit ceva care sa nu imi placa...totusi am o presimtire ca nu ar face fata frigului.Cine stie poate ma insel:??

Essence Kiss Care Love Lip Balm
Am doua balsamuri de buze de la Essence, l-as putea pune in aceeasi categorie si pe celalalt, dar nu stiu din ce motiv nu mai reusesc sa il scot din tub:-<
Ce imi place: Are un miros dulce de bombonele, este un pic roz si sidefat( nu e ceva care imi place neaparat, dar trebuia sa scriu undeva si aspectul asta) face buzele foarte moi.
Ce nu imi place: Se termina foarte repede. Mi se pare ca se topeste atunci cand il aplic.Ar mai fi ambalajul(dar asta e alta poveste:P) acuma nu stiu...poate am nimerit eu mai prost..dar totusi amandoua sa fie "defecte"?

Balsam de buze de la Carrefour- Cherry
Am 3. Cel cu cirese, capsuni si vanilie.Primul pe care l-am achizitionat a fost acesta de cirese.Pe cele doua le-am cumparat in speranta ca vor fi la fel de bune ca acesta.Totusi acesta mi se pare cel mai hidratant
Ce imi place: Are un miros (cam puternic) dulce-acrisor.Imi hidrateaza buzele inca de cum il aplic.Lasa un strat destul de gros pe buze,insa pot aplica ruj si peste.
Ce nu imi place: Coloreaza buzele.Si este un roz destul de strident pentru gustul meu.

Balsam de buze  de la Care - Miere si lapte
Pe asta il am de ceva vreme.A fost primul balsam pe care l-am supus la test.Am fost foarte incantata a doua zi cand m-am trezit cu buzele extrem de moi(eu care de obicei le aveam crapate si uscate..uh)
Ce imi place: Are un miros dulce ,placut.Lasa un strat gros pe buze (asta arata ca imi hidrateaza intens buzele).Si cel mai bine face fata si frigului.
Ce nu imi place: Nu pot aplica ruj dupa .Fiind un strat gros, rujul nu se "lipeste"neam! si daca totusi reusesti arata destul de ciudat.


:x:x:x


3 comentarii:

  1. Eu folosesc balsamul Himalaya si iarna . La mine face fata frigului :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-am cumpărat și eu luna aceasta balsamul de la Himalaya și îmi place mult din aceleași motive ca și tine ;)

    RăspundețiȘtergere