vineri, 13 septembrie 2013

TAG: Cele mai folosite lucruri din vara asta

1. Cea mai purtată ojă
Ummm sa fiu sincera , nu prea m-am dat cu oja de ceva timp incoace , asta pentru ca nu reusesc sa o tin mult pe unghii.Nu fac decat sa le pilesc si sa le curat .Ma mai dau din cand in cand, dar nu tin seama pe care am folosit-o mai mult.Totusi o oja care imi place foarte mult si ar trebui sa imi fie rusine ca nu o folosesc mai des, e oja de la essence- nude glam

2. Cele mai folosite produse de îngrijire a părului
Il am de mult timp si incerc sa il termin.Nu ma incanta produsul, pentru ca nu imi da volum, dar pana la urma nu cred ca sunt sanse sa existe vreun produs care sa dea volum unui par pana la solduri..:-??

3. Cea mai purtată geantă 
                                                  Geanta mea veche pe care o stiti deja:D

4. Cea mai purtată pereche de încălțăminte 
 Am sa fiu sincera.Cea mai purtata pereche de incaltaminte e vai mama ei si nu as putea sa v-o arat.Mi-am cumparat perechea asta de balerini iar sandalele mele i le-am dat lui Puca(pur si simplu adora sa muste si sa isi infiga ghearele in pantofi) sa se joace cu ele:)))

5. Cel mai purtat obiect de îmbrăcăminte
Da, rochia pe care am purtat-o mult si anul trecut:D(scuze nu am gasit o poza mai buna)

6. Cel mai purtat accesoriu


7. Cel mai folosit fond de ten 
Nu folosesc fond de ten

8. Cel mai folosit fard de obraz/bronzer
Nu prea am folosit fard de obraz sau bronzer.Doar de cateva ori m-am dat si cu singurul pe care il am.Pink Passion de la elf

9. Cel mai folosit produs pentru buze
Rujul de la S-he 135

10. Cel mai folosit rimel
 Nu folosesc .Port ochelari si trebuie sa ii sterg din 5 in 5 minute daca ma dau cu rimel.Plus nu imi place cand "sterg" lentilele cu genele.
11. Cel mai purtat fard de pleoape 

12. Cel mai purtat parfum
Parfumul meu preferat.Are un miros fresh care nu provoaca greata(mai am doua de la C-thru, insa au un miros mai puternic si dulce)

:x:x:x






2 comentarii:

  1. Vai o lași pe Puca să-ți pape încălțămintea :))) știu de-acum ce să-i fac cadou, un papuc vechi haha
    Drăguți cercelușii :) :*

    RăspundețiȘtergere
  2. pai ce sa fac am de ales...:D multumesc scumpa;))

    RăspundețiȘtergere