luni, 16 decembrie 2013

TAG: Sweater Weather

Am fost tag-uita de Alexandra:D Multumesc!

1. Favourite candle scent

Cred ca cel mai mult imi place mirosul de portocala.

 2. Coffee, tea or hot chocolate?
 
Ciocolata calda, dar nu refuz nici ceai.

3. What is the best winter memory you have?
 
Cand ieseam afara cu vecinele si ne jucam in zapada,cand ne dadeam cu saniutele, cand faceam omuleti de zapada, cand venea Mos Craciun.Ah..ce as vrea sa mai cred in Mos Craciun.
 
4. Which makeup trend do you prefer: dark lips or winged eyes?

Ambele 

5. Hats or scarves?

Esarfele sunt dragute.Caciulile sunt de nevoie.

6. Most worn sweater?
Un pulover negru pe gat, foarte simplu.Dar peste imi place sa pun o vesta colorata.


  7. Favourite autumn nailpolish?

Nu am o oja favorita.Imi dau cu ce culoare am chef sa port in momentul respectiv. 


8. What's your #1 favourite thing about winter?

Sarbatorile:D

9. Best Christmas present you received?

Nu imi amintesc.Oricum pentru mine cel mai mult, gestul conteaza.

10. Favourite season?
Primavara.

Un comentariu: