luni, 16 decembrie 2013

The Christmas TAG 2013! ❄


1. Preferi un brad de Crăciun real sau unul sintetic?
Singurul avantaj in a avea un brad natural este mirosul.Insa, un brad artificial nu face mizerie, este mai bogat si nu trebuie taiat din padure.

2. Ești într-o cafenea, este luna Decembrie. Ce îți comanzi?
Cred ca un ceai ar fi foarte potrivit.

3. Care sunt culorile tale preferate pentru a decora bradul?
Anul trecut l-am impodobit cu rosu.Anul asta ma gandesc sa il impodobesc cu argintiu.Si in combinatie ar arata frumos.

4. Preferi să oferi sau să primești cadouri ?
Cui nu ii place sa primeasca? Totusi prefer sa ofer.I-am daruit mamei odata un colier pe care il vazuse intr-un magazin si ii placuse.I l-am luat a doua zi si i l-am pus intr-o cutiuta de bijuterii si i l-am dat in seara de Mos Nicolae.Reactia ei: a inceput sa planga.

5. Cum arată masa de Crăciun tradiționala pentru tine?
Salata de boeuf,  sarmalute din ciuperci si ardei umpluti.Si ca desert probabil "nagresa" sau "alba ca zapada".

6. Cum îți place să te îmbraci în ziua de Crăciun?
Normal .De obicei nu aveam musafiri.Eram in familie.

7. Care este melodia ta de Crăciun preferată?
Melodia care imi place sa o ascult nu are absolut nicio legatura cu Craciunul 
John Hiatt- have a little faith in me. 
.Probabil pentru ca l-am auzit intr-un film de Craciun ("Uite cine vorbeste acum").Si imi mai place sa ascult colinde(atat romanesti cat si straine) cantate de copii.
8. Care este filmul tău de Crăciun preferat?
Nu am unul preferat.Toate au farmecul lor si te fac sa intri in spiritul Craciunului.

9. Obisnuiești să deschizi cadourile înainte sau după masa de Crăciun?
Masa de Craciun o luam pe 25 Decembrie.Eu nu aveam atata rabdare, avand in vedere ca Mosul venea pe 24. Si acum se intampla la fel.

:*:*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu